Accueil > Enseignements > Section Européenne Anglais > Seconde euro > What did we learn in Euro Section ?

What did we learn in Euro Section ?

Who can better talk about the Euro section than its students ? Here you’ll find their thoughts about their first year in Prevert High School

Après une année passée en section européenne, les élèves de seconde reviennent sur leur expérience, leurs activités et ce qui les a marqués durant ce temps passé à perfectionner leur anglais. Un bilan sous forme de récit personnel, pour donner envie à d’autres de les rejoindre dans cette expérience... Bonne lecture !

After a year spent in the European section, the first-year students look back on their experience, their activities and what marked them during this time spent together perfecting their English. An assessment in the form of a short story, to make others want to join them in this experience... Enjoy !